Thursday, September 16, 2010

...Maafkan aku...

entah kenapa aku rase perlu utk aku coretkan perasaan ini
entah kenapa aku dibelenggu masalah2 sebegini
entah kenapa perlu aku tempuhi semua ini
entah bila masalah ini akan redha
entah bila akan aku kecapi bahagia
dan yg pasti entah bila hatiku dpt menerima 'maksud'yg sebenarnya

aku hanya insan biasa yg lemah
aku bukan sekuat yg di sangka
aku hamba Allah yg xmampu utk mhghadapi semua ini
apakah salahku sehingga diperlakukan sebegini rupa
kdg rase dpermainkan, kdg rase dperbodohkan, kdg aku sendiri xphm akan perasaanku

syg,
kau seorg yg baek budi pekerti sdgkan aku hanya tahu pentingkan diri
kau dan aku ibarat langit dgn bumi
kau dan aku ibarat Timur dan Barat
xkan pernah bercantum dan mustahil utk bersama
itulah kenyataan nya yg harus kita terima...

syg,
aku jua punya hati dan perasaan
hati dan perasaan ini juga perlu di jaga
hatiku bkn la sekeras yg di sangka
cuma cara dan waktu xbersesuaian ketika berita itu dsmpaikan
aku hanya mampu menangis apabila dilakukan begitu
tiada dayaku utk berbuat apa2...

syg,
aku memohon ampun di atas keterlanjuran kata2ku
aku memohon maaf di atas kekhilafan diriku
bkn niatku utk berkata begitu kpdmu
bkn sifatku utk mengasari perilaku ku
semua ini bkn nye dtg dariku
tp dtg dari sifat amarah yg belum mampu utk aku kuasai...

maafkan aku syg...

No comments: