Monday, April 30, 2012

..PERGI..




Bismillahirrahmanirrahim...

aku berlindung denganMu Ya Allah, dari sifat2 yang sombong dan sifat2 yang keji..peliharalah hatiku dari kekotoran dunia ini..dan jauhkan hatiku dari lalai mengingatiMu..

telah lama aku berkecil hati..telah lama aku menyendiri..telah lama aku begini..mengapa Ya Allah?? mengapa manusia itu mudah lupa dengan apa yang pernah dia ada suatu ketika dulu??
mengapa manusia itu mudah mengabaikan orang yang telah banyak berbakti padanya..tidakkah dia fikir, tiada yang dulu pasti tiada yang sekarang ini...
tapi itulah hakikatnya..manusia yang Kau berikan akal ini tetap pelupa..

Ya Allah, bawalah hatiku ini pergi..pergi jauh dari manusia2 ini..agar nanti mereka tidak akan dapat lagi mencari aku..biarlah aku pergi Ya Allah..

No comments: